Нарматыўныя прававыя акты
Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб рэгламентуецца наступнымi нарматыўнымі прававымі актамі Рэспублікі Беларусь:
Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
Законам Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 № 433-3 «Аб асновах адмiнiстрацыйных працэдур»
Асабісты прыём
Графік асабістага прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у ДУ РНМБ
Пасада кіраўніка, прозвішча, імя | Час прыёму | Месца прыёму |
---|---|---|
Аўторак, чацвер 14.00-17.00 |
г. Мінск, вул. Фабрыцыуса, 28, кабінет 201 |
Прыём вядзецца ў парадку жывой чаргі.
Пры сабе неабходна мець дакументы, якія сведчаць асобу (пашпарт / від на жыхарства / пасведчанне ўцекача).
Электронныя звароты
Электронны зварот — адзін са спосабаў звароту грамадзян і юрыдычных асоб да кіраўніцтва ўстановы. Ён можа змяшчаць Вашыя каментарыi, заўвагі ці прапановы, якiя датычацца працы бібліятэкі.
Электронныя звароты ў ДУ «Рэспубліканская навуковая медыцынская бібліятэка» скіроўваюцца на адрас электроннай пошты: rsml@rsml.med.by
Разгляд электронных зваротаў ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Да разгляду не прымаюцца:
- ананімныя звароты;
- звароты, якія змяшчаюць ненарматыўную лексіку і абразлівыя выказванні;
- звароты, якія змяшчаюць пытанні, якія не датычацца кампетэнцыі ўстановы;
- паўторны зварот, калі ён ўжо быў разгледжаны па сутнасці і ён не змяшчае новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- матэрыялы рэкламнага характару;
- звароты, выкладзеныя не на беларускай або рускай мове.
Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымваць:
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіроўваецца зварот;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (навучання);
- выклад сутнасці звароту.
Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіроўваецца зварот;
- поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
- выкладанне сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ува ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.
Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамак заявы ў электроннай форме.
Адказ на электронны зварот скіроўваецца на адрас электроннай пошты, хто звярнуўся альбо ў пісьмовым выглядзе на пошту, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць скіраваць пісьмовы адказ (пісьмовае паведамленне), а таксама ў выпадку, калі рашэнне аб скіраванні пісьмовага адказу (пісьмовага паведамлення) прынята кіраўніцтвам установы.
Пісьмовыя звароты
Пісьмовыя звароты Вы можаце скіроўваць на адрас:
220007, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Фабрыцыўса, 28,
альбо пакідаць у Кнізе заўваг і прапановаў.
Кніга заўваг і прапановаў ляжыць на 3-м паверсе ў аддзеле бібліятэчнага абслугоўвання (каб. 310). Адказны за вядзенне кнігі — Тарасевіч Святлана Яўгеньеўна, заг. аддзела бібліятэчнага абслугоўвання (тэл. 370 70 37).
Пісьмовыя звароты грамадзян у абавязковым парадку павінны змяшчаць:
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіраваны зварот;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна;
- адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
- выкладанне сутнасці звароту;
- асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб у абавязковым парадку павінны змяшчаць:
- назву і (альбо) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім скіраваны зварот;
- поўная назва юрыдычнай асобы;
- месца знаходжання юрыдычнай асобы;
- выкладанне сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты;
- асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ува ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераныя пячаткай юрыдычнай асобы.
Да разгляду па сутнасці не прымаюцца:
- звароты, выкладзеныя не на беларускай альбо рускай мове;
- ананімныя звароты;
- звароты, якія змяшчаюць нечытэльны тэкст;
- звароты, якія змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы, або выразы;
- звароты, якія змяшчаюць пытанні, якія не тычацца кампетэнцыі ўстановы;
- паўторны зварот, калі ён ўжо быў разгледжаны па сутнасці і ён не змяшчае новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- матэрыялы рэкламнага характару;
- звароты ад заяўніка, з якім спынена перапіска.